
Lepsza strona wymiany walut
WALUTA | KUPNO | SPRZEDAŻ | |||
![]() |
EUR | 4.4973 | ![]() |
4.5333 | ![]() |
![]() |
USD | 3.7084 | ![]() |
3.7444 | ![]() |
![]() |
GBP | 5.1690 | ![]() |
5.2190 | ![]() |
![]() |
CHF | 4.0968 | ![]() |
4.1398 | ![]() |
![]() |
SEK | 0.4364 | ![]() |
0.4564 | ![]() |
![]() |
NOK | 0.4258 | ![]() |
0.4458 | ![]() |
![]() |
CZK | 0.1625 | ![]() |
0.1825 | ![]() |
![]() |
CAD | 2.9391 | ![]() |
2.9656 | ![]() |
![]() |
AUD | 2.8950 | ![]() |
2.9220 | ![]() |
![]() |
HUF | 1.3800 | ![]() |
1.4000 | ![]() |
![]() |
DKK | 0.5971 | ![]() |
0.6171 | ![]() |
![]() |
RUB | 0.0445 | ![]() |
0.0545 | ![]() |
![]() |
JPY | 3.4830 | ![]() |
3.5170 | ![]() |
![]() |
CNY | 0.5592 | ![]() |
0.5932 | ![]() |
Ostatnia aktualizacja: 2021-02-26 11:20:07 |
|||||
Wymień walutę |
Jak działa kantor internetowy Monero?
Nie potrzeba wiele, by skorzystać z usług naszego kantora internetowego. Wystarczy zarejestrować się na naszej stronie, by uzyskać dostęp do panelu klienta, którego można używać do zarządzania danymi osobowymi, dokonywania wymiany walut przez internet oraz zarządzania swoim portfelem.
Nasze usługi łączą w sobie bezpieczeństwo i funkcjonalność. Dzięki szybkiemu dostępowi do panelu klienta można przeprowadzać transakcje o dowolnej porze dnia. Korzystne kursy umożliwiają zakup jednostek monetarnych po niższych cenach niż, np. w banku. Mogą być Państwo również pewni, że wymiana walut jest chroniona, ponieważ korzystamy z szyfrowania danych za pomocą połączenia SSL, a także posiadamy certyfikat bezpieczeństwa Geo Trust BusinessID.
Poniżej znajdą Państwo wyczerpujący opis tego, jak działa nasz kantor.
Serwis monero.pl to platforma, która umożliwia wymianę waluty przez Internet. Wymiana taka odbywa się za pośrednictwem rachunków bankowych klienta i kantoru. Wystarczy, że dokonasz odpowiedniego przelewu gotówki na konto kantoru, następnie zrealizujesz wymianę waluty, a my przelejemy wymienione środki na Twój rachunek bankowy!
Aby móc korzystać z wygody jaką daje wymiana waluty w naszym kantorze internetowym należy najpierw założyć darmowe konto w naszym serwisie. Po wypełnieniu i wysłaniu formularza rejestracji, na podany przez Ciebie adres e-mail otrzymasz wiadomość potwierdzającą dokonanie rejestracji konta. Aby aktywować Twoje konto i w pełni korzystać z kantoru, należy wcisnąć link aktywacyjny, który otrzymasz w przesłanej wiadomości. Od tej chwili Twoje konto będzie aktywne!
Od momentu aktywacji Twojego konta będziesz mógł logować się do naszego systemu i rozpocząć wymianę waluty.
Po zalogowaniu do systemu kantoru zostaniesz automatycznie przekierowany do swojego Panelu Klienta. Wszystkie operacje związane z wymianą waluty oraz zarządzaniem swoim kontem możesz wykonać właśnie tam.
Aby rozpocząć wymianę waluty konieczne jest wprowadzenie do systemu numerów Twoich rachunków bankowych dla walut, które chcesz wymieniać. Aby to zrobić wybierz z menu opcję Moje Rachunki, a następnie dodaj numer rachunku dla danej waluty.
Aby wymieniać walutę musisz posiadać przynajmniej jeden złotówkowy numer rachunku i przynajmniej jeden numer rachunku dla waluty obcej.
W Panelu Klienta możesz również dokonywać transakcji wymiany waluty, zarządzać swoimi danymi osobowymi, przeglądać historię swoich transakcji oraz zarządzać Twoim Portfelem.
Wymiana waluty w monero.pl odbywa się przy pomocy tzw. Mojego Portfela. Mój Portfel to Twój indywidualny internetowy portfel w naszym kantorze, w którym będziesz przechowywał swoje środki finansowe.
Korzystanie z Twojego Portfela jest bardzo proste i polega na tym, że w każdej chwili możesz wykonać na stronie kantoru dyspozycję jego zasilenia, a następnie przelać na rachunek bankowy kantoru gotówkę, którą zaraz po zaksięgowaniu będziesz dysponował w Swoim Portfelu. Wpłaty dokonane poza godzinami pracy kantoru zostaną zweryfikowane i zaksięgowane następnego dnia roboczego.
Jeśli dysponujesz już jakąś kwotą w Portfelu, to w godzinach pracy kantoru możesz ją wymieniać bardzo wygodnie na inną walutę. W każdej chwili możesz również zdecydować o wypłacie środków zgromadzonych w Swoim Portfelu na jeden ze swoich rachunków bankowych. Wypłaty dokonane poza godzinami pracy kantoru zostaną zweryfikowane i zaksięgowane następnego dnia roboczego.
Aby wykonać jedną z dostępnych operacji związanych z Twoim Portfelem zaloguj się i przejdź do sekcji Nowa Transakcja.
Aby wymienić walutę w monero.pl musisz posiadać jakieś środki finansowe w Twoim Portfelu. Jeśli Twój Portfel jest pusty, dokonaj jego zasilenia wpłacając odpowiednią kwotę na rachunek bankowy naszego kantoru.
Wymiana waluty w monero.pl jest bardzo łatwa i szybka. Aby dokonać wymiany środków w Twoim Portfelu zaloguj się, przejdź do sekcji Nowa Transakcja i wybierz transakcję Wymień walutę zgromadzoną w Moim Portfelu. Następnie wypełnij formularz transakcji wymiany waluty i wciśnij przycisk Dalej.
Pozostaje Tobie teraz tylko wybór kursu wymiany waluty. Dokonasz tego wciskając przycisk Pobierz nowy kurs wymiany. Otrzymasz wtedy informację po jakim kursie nastąpi wymiana Twoich środków i jaką kwotę otrzymasz.
Twój kurs będzie aktywny przez 20 sekund. Jeśli przez ten czas nie zatwierdzisz transakcji wymiany waluty, będziesz musiał na nowo pobrać kurs wymiany i tak do skutku. Jest to unikatowe i doskonałe rozwiązanie ponieważ kursy walut ulegają ciągłej zmianie i możesz wymienić walutę po kursie, który będzie Tobie najbardziej odpowiadał!
Jeśli kurs wymiany odpowiada Tobie i chcesz wymienić walutę, wciśnij przycisk Zatwierdź transakcję. Twoje środki zostaną wymienione na wybraną przez Ciebie walutę i otrzymasz przelew na swój rachunek bankowy lub do Swojego Portfela (w zależności od wybranej przez Ciebie opcji).
Każda dokonana przez Ciebie transakcja jest rejestrowana w systemie kantoru i w każdej chwili możesz obejrzeć historię swoich transakcji. W tym celu zaloguj się i w Panelu Klienta wybierz opcję Moje transakcje.
Każda zarejestrowana transakcja ma swój status, który jest symbolizowany przez kolorowe ikony:



Status oczekuje oznacza, że Twoja
transakcja została przyjęta i oczekuje na wykonanie czynności przez użytkownika (np. dokonanie przelewu na rachunek kantoru) lub
przez administratora kantoru (np. przelanie środków na rachunek bankowy użytkownika).
Status zrealizowano oznacza, że Twoja transakcja
została zakończona pomyślnie, np. jeśli dokonałeś zasilenia Swojego Portfela przelewając środki na rachunek bankowy kantoru, to zatwierdzenie
takiej transakcji oznacza, że wpłacone środki są już widoczne w Twoim Portfelu i możesz nimi dysponować.
Pamiętaj, że w przypadku transakcji wymiany waluty status zrealizowano
oznacza, że pracownik kantoru dokonał już przelewu waluty na Twoje konto, co nie jest równoznaczne z tym,
że przelane środki będą od razu widoczne na Twoim rachunku bankowym.
Status anulowano oznacza, że Twoja transakcja
została z pewnych powodów anulowana. W takim przypadku operacje związane z transakcją anulowaną zostają wycofane,
np. jeśli anulowana została transakcja wymiany waluty, to Twoje środki finansowe, które chciałeś wymienić
wracają do Twojego Portfela.
Realizacja transakcji ekspresowych

